Mina Vänner Tiger och Nalle Puh




I eftermiddag har Liisa, Felix, Hugo, Eivind och Manfred varit hemma hos mig. Här är lite om vad som skedde:

Jag står och diskar och tappar en gaffel på tån.

Jag: "Helvetes jävla skit!" *Hoppar runt och gör en regndans*

Liisa: HAHAHAHAHAHAHA!

Jag: FAN! *regndansar in i en diskmaskin och ramlar ner på golvet*

Liisa: (Sjunger) Alice är har ramlat, Alice har ramlat, na na na na na, na na na na na, Alice är dålig, Alice är dålig!*Samtidigt dansar hon en folkdans.

Sen tar hon tag i mina fötter och snurrar runt mig i hela köket. Sen säger hon förtjust: "Nu är smärtan borta va? :D"

Sen kommer Felix och vill låna en nagelsax. 


Felix går in i badrummet och tänder lampan.

Felix: Oj Alice, jag väckte din katt!

Liisa tittar förkrossat på Felix: Felix, du är en kattmördare!

Jag: *
Asgarv*

Lite senare ringer Hugo:

Hugo: Hej, gör ni  fortfarande något?

Jag: Japp, kommer du?

Hugo: Nja, jag är jättetrött.

Jag: Ska vi komma och hämta dig med en skottkärra?

Hugo: Jaa, kom och hämta mig!

Jag till Liisa: Vi ska gå och hämta Hugo.

Liisa: Men Hugo, hur gammal är du? Två och ett halvt??

Hugo: ... Två och tre fjärdedelar.

Liisa: Jag är fyra, så jag är äldre!

Sen följde en diskution om vem som är äldst.

Som ni ser har jag mycket mogna vänner! Men oj så roligt man har med dom! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0