Farväl


Jag är jätteledsen. För en massa saker, till exempel för att jag inte har någon glass hemma. Men högst upp på den sorgsna listan ligger Liisa-har-flyttat-till-en-annan-värdsdel (likamed civiliserat område. Hon bor inte i skogen som oss andra längre) -hemskheten. 

Detta suger. För nu kommer det ta en och en halv jävla timme för henne att komma ut till den djupa skogen. Fatta vad hemskt. Säkert kommer hon hitta nya coola vänner som inte klättrar i träd eller springer runt med pinnar i äkta Danne-stil. Hon kommer aldrig mera (förutom de veckor hon bor hos sin mamma...) kunna gå på låtsas-kvällspromenader med mig (instruktioner till dessa prommenader kommer senare).

Och så måste hon gå upp helt sjukt tidigt. De dagar som jag går upp kvart i sju går Liisa upp klockan sex. Så nu måste kvinnan gå upp... Fem? Halv fem? Förstår ni hur stort detta problem är? Liisa gör nog inte det, för hon är sjukt morgonpigg. Men om det var jag som var tvungen att gå upp halv fem skulle jag kräva att skolan förflyttades. Närmare mig alltså.

Liisa... Jag kommer sakna dig. Lova att skriva!


Kommentarer
Postat av: Fisa - Liisa

Gullegulle! :D



Men alice jag bor faktiskt inte i kina så du kommer inte få några coola vykort eller så. Kan skicka en på globen om det känns bättre... Hahha! :) Men ni får lova att inte glömma mig nu bara för att jag bor långt bort i bland! Okej? :D

2010-06-08 @ 20:46:57
Postat av: Fisa - Liisa

Och juste, eller det va inget... :)

2010-06-08 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0