TJalalalala (när man inte kommer på en rubrik blir det lite vad som helst...)


Åååååh, jag är helt slut.

Idag har varit en obamhärtigt lång dag som började vid uppstigningen halv sju och jag kom inte hem förrän vid nio. Det har varit skola, hetsätnings-fika och öppet hus på Östra Real.

Öppet hus... Fyyy... Asmycket folk och bara trångt och varmt och jobbigt. Men det var inte bara dåligt, jag fick reda på en massa fina saker. Just nu lockar Sam Media, Information och Kommunikation, men även Naturlinjen är aktuell. Men jag orkar inte ta allt det där just nu, fixar ihop ett inläg sedan om alla öppna hus jag varit på!

Men för er som ännu ej inträdit i denna häktiska värld ska jag bara förvarna er för hysteriken! Det var varmt, tråkigt och jobbigt. Har jag redan skrivit det? Men det var det det var. Jag gick runt med ångande varma händer, en för mig mycket obehaglig upplevelse.

Nu ska jag avlida i min tysthet (haha, tysthet? Yeah, about that...) och sedan sova eftersom att någon idiot har tagit bort vår sovmorgon imorgon och ersatt den med en fucking frukost. VEM BRYR SIG, JAG VILL SOVA.

Fin flicka, var det ju.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tjäänare sötnöt ;) Vilka öppet hus har du vart på? Och ska du på Kungsholmens imorrn? ;) <3



Puss <3

2011-01-19 @ 15:42:07
URL: http://haveahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0