En dag full av besvikelser


Nu är jag extemt oerhört jättejättefrustrerad. Verkligen sur.
Jag vet att det hände någonting, någongång under dagen som jag direkt tänkte att det skulle jag skriva ett blogginlägg om.  Och det skulle bli kul och spännande och helt enkelt splendid.
Men... Det är glömt nu.
Puts väck och borta med vinden.

För övrigt är jag sur för mer saker idag.
Imorse ägnade jag tjugo slitsamma minuter åt att locka håret och resultatet blev verkligen stört snyggt! Mitt hår har aldrig varit så lockigt och perfekt men naturligt på samma gång. Asnöjd och pepp på skoldagen går jag ut och mot bussen.
OCH DÅ HAR DET SÅKLART BÖRJAT SNÖA. SJÄVLKLART.
Håret blev på två minuter helt jäva fucking platt. Resten av skoldagen fick jag gå runt med lite lamt vågigt hår utan ett uns av den perfektion det tidigare var i. Allt jag byggt upp hela morgonen var bara helt abrupt förstört. Jag menar, vad är meningen med att anstränga sig när ingen ens fick se hur fin jag var? Är så extremt bitter över detta. Så jag har gått runt och varit småsur hela dagen.
Kanske ni som umgås dagligen med mig har märkt. No offence, det är mitt hår allt gäller egentligen.
Snacka om att snöhelvetet har sabbat min dag.
Vadå ytlig? Inte jag, inte.

Kommentarer
Postat av: Bea

Det kanske var Harry Potter du ville skriva om? Eller kanske inte...

2011-01-12 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0