Elakheter

 Idag på NO-lektionen underhöll jag och Amanda oss med att förolämpa varandra över MSN.
Det började med lite oskyldiga ord, och sedan urartade det totalt. Jag tror aldrig att jag har sagt så oförskämda saker till någon. Men det var ganska roligt.

Jag: Bajsunge!

Amanda: Geggahuvud!

Jag: Ägghuvud!

Amanda: Grisfot!

Jag: KOfot!

Amanda: Mögelostgegaskalle!

Jag: Mögelostgeggagrishjärnamongohuvud

Amanda: Din håriga mööglelhjärna med orangutangarmar och hängöron!

Jag: Din fula grisfetthjärna med fiskslemsud och mosig näsa!!

Amanda: Du din fjälliga sardinburk med simhud mellan tårna, hängiga mariannekinder och slemmig sås i näsan!

Jag: Oh du din svettiga amöbahög med rutten fisk i naveln, skrynklig näsa och lerhögar i öronen och slemkoppsnuskig panna!

Amanda: Din kladdigga lerhög med kantareller mellan tårna, en fet snigel i näsan, tre bröstvårtor och lökringar under armarn. PS: dina lökringar är större än ringarna runt saturnus!

Jag: Du din stora snuskboll med en slemkorvnäsa fylld med möglig kaviar, bajshögshänder som ramlar sönder när du rör något och äckliga surfisköron som alla hatar för de är så fula och de stinker och det stänker griskiss om dig när du går

Amanda: Du din fluffiga damtuss, fylld av mögel och äckliga hårstrån från armhålan på en turk, med snorkråkor i din obefintliga näsa som sjunger hemskare än Ursula i Lilla sjöjungfrun. Du luktar värre än en tre år gammal prickigkorv och det känner till och med jag FAST ÄN JAG HAR MÖGLIG KAVIAR I NÄSAN!

Jag: Åh din äckliga salamijuicehosmedicinkaviar-blandning som bara smakar äcklig skit, åh du mögliga lågprisbröd, inlagda persika doppad i grisbajs, aparmhålasnuskhög, åh du stora arme av snuskiga lemurer och amöbor och ALLT ÄCKLIGT SOM FINNS I VÄRLDEN  DET ÄR DU DET DU DIN FULE FETE FAN!!!

Amanda: Du är ful.

Jag: DIN ÄCKELBAJSKORV I KISSTUVNING, DIN HÖG AV AVFÖRING, DIN KOBAJSLUKTSAK

Som ni ser vann jag diskussionen. Tyckte jag fick till ett rätt flashigt slut där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0