Dag 12 - Min blogg

Jahaja. Min blogg, here it is!
Nej, men jag är rätt noga med min blogg. Rättstavning och grammatik är väldigt viktigt för mig. Här blandas det inte ihop de och dem, här skriver jag aldrig han när det borde stå honom, här sätter en smiley mitt i texten sin fot.
Låter kanske överdrivet pretentiöst, men jag står inte ut med bloggar skrivna utan kommatecken, versaler och konstig grammatik överallt, så det platsar inte här.
Jag försöker för övrigt få varje inlägg att bli lite intressant. Bloggar fyllda av "nu tittar jag på tv och äter en kaka", "jag har engelskalektion nu, sen har vi matte" och "idag har jag gjort detta och detta" är enligt mig astråkiga. Egentligen är väl det var en blogg ska handla om, en officiell dagbok om ens vardag liksom, men fyfasen vad långtråkigt det blir att läsa i längden! No offence till er som bloggar så, men nej, inget för mig.
Så jag försöker i alla fall skriva något som underhåller lite, något som kan vara kul att läsa om. Inte något vettigt eller realistiskt för all del, bara något som innehåller.. Ja, något.
Därför kan det gå ett tag mellan inläggen. Eftersom jag ogärna skriver något endast för att skriva (då det ofta resulterar i något tråkigt och ointressant) skriver jag hellre inte alls. Har jag ingen lust att blogga blir inläggen inte bra och det vill jag att de ska vara.
Jag aktar mig också för att vara alldeles för personlig här. Jag anser att mitt privatliv är något som ingen okänd läsare har något med att göra. Min blogg är huvudsakligen en underhållningsblogg, som är till för att vara flamsig och onödig, helt enkelt ett ställe där jag får skriva av mig min skit och flippa ur bäst jag vill.
Det absolut bästa med att blogga är när berömmande kommentarer trillar in från okända läsare. När folk beskriver min lilla blogg som rolig, underhållande och spännande. Det värmer så otroligt, för det är ju precis vad jag vill uppnå!
Jag vet verkligen inte vad det blev av det här inlägget egentligen... Blev lite svammel kanske, men whatever. Sen när har jag skrivit ett inlägg utan svammel? Just sayin'.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där måste jag helt och hållet hålla med dig. De flesta skriver oftast "Idag har jag inte gjort nånting". Vad menas egentligen med dessa inlägg? Inte ett dugg intresant alls. Jag tycker iallafall att det är mycket mer underhållande att läsa dina inlägg, för dem är roliga och underhållande, fast dem i själva verket inte handlar om nånting.

Äsch, vem bad om min åsikt?;)



Jätte fin blogg iallafall, läser den varje dag ^^



Kram/ Isabella:)

2011-01-10 @ 06:15:01
Postat av: Alice

Ja, precis vad jag tycker!

Tack, tack tack! Blir alltid lika glad av personer som du! Så tack tack! :D

Tack tack tack tack tack tack

Nä, förlåt.

Överdrift.

2011-01-10 @ 22:22:22
URL: http://heyhappiness.blogg.se/
Postat av: Vera

Jag tycker din blogg är superbra med roliga och spännande inlägg! Skitbra och intressant!



Kram Vera! :D

2011-01-11 @ 20:54:55
Postat av: Alice

Åååh, jag tackar och bockar! : D

Kram på er båda!

2011-01-11 @ 22:27:13
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0