Till dig, min sköna

Jag har en vän.
Hon är typ döcool, faktiskt.
Hennes öron blir illröda i kylan och hon kan inte äta hårda brödkanter, för det gör ont i tandköttet.
Hon är även den enda personen jag vet som har fina fötter och hennes hår är tre gånger så tjockt som mitt.
Hon går ofta runt och säger att hon är asarg och hatar hela världen, men det är inte sant för sen börjar hon skratta igen och då är den aggressiva fasaden bruten. Hon hatar bild men är bra på matte, kan sticka vantar och mössor och tittar på "Så mycket bättre" på kvällarna. Flickan skrattar åt allt (inklusive skämt hon inte fattar, hon är ju trots allt blond), hennes idol är George Micheal och hon tog hand om mig en gång när jag ramlade och skrapade upp knät i trean.
Människan heter Beatrice Axelsson och nu är det dags för henne att vara glad på mig igen!
.
Fotograf: Wilma Nordström, rätt cool tjej som är typ fett bra på att fota! Beviset finns ovan. BAMBARABAM! (Det var ett försök att efterlikna en fanfar).

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag känner mig hedrad, tack käre vän! :D

2011-02-15 @ 22:05:02
Postat av: Bea

Du är uschlig och luktar inte gott!

2011-03-08 @ 23:17:16
URL: http://lifeofbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0