Vad fan, Carola...


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAAHAH.

Andningspaus.

HAHAHAHAHAHAHAHHAH.

Carola – God Jul önskar vi er alla

HERREGUD. LYSSNA PÅ DEN HÄR LÅTEN.

Den går såhär: God jul önskar vi er alla. God jul önskar vi er alla. God jul önkskar vi er alla. Och ett go-ott nytt år.

Sedan på engelska.
Sedan på... Såhär: Lala-lalala-lalala, lala-lalala-la, la-lalala-lalaaaaaaa. Lalalalalalalaaaaaaaaaa.

OCH SEDAN I SLUTET BÖRJAR CAROLA SKRIKA. Goood juuul! Och en kör av barnröster svarar henne. Good juuul! 

Hon skriker igen! Och gott nytt ååår! Här svarar barnen igen.

Ni anar inte hur mycket jag började garva. Vad är det här för svensk skit på en trevlig julsång??

(Spola fram till 1,38 om ni vill höra Carola skrika till barnen. Varför säger jag om för? Ni måste.)


Kommentarer
Postat av: Irem

FORSÄTT UPPDATERA!:D älskar din blogg den är rolig och spännade:D<33

2010-10-25 @ 00:17:23
Postat av: Alice

Åh, tack så mycket! Titta! Nu fick du mig att skriva ett inlägg för att jag blev så glad! :D

2010-10-25 @ 11:23:21
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0