"Tjejer! Jag har en idé!"


Jag älskar Totally Spies. Fullständigt IQ-befriande, lättsamt och faktiskt... Roligt. Det här avsnittet handlar på något mystiskt sätt om ett fotbollslag som ska ta över världen.

De fäller hela tiden kommentarer som:

"Kom igen tjejer, nu kör vi!"
"Jag skulle JÄTTEGÄRNA stanna och bli kidnappad, men jag måste verkligen gå nu!"
"Vi kommer loss snabbare än du kan säga inkast!"
(En tjej har just sparkat en boll med övernaturlig styrka och är på väg mot våra hjältar för att fånga dem) "Wow, jag skulle verkligen vilja veta var du tränade dina lår!"

Skurkarna ska alltid hämnas något som hände när de var små. "Jag kunde blivit stjärna för jag var bäst av dem alla. Men jag fick inte vara med, jag var inte tillräckligt hård. Så nu ska de få igen. Jag har skapat världens hårdaste fotbollslag som ska möta dem alla i en match ända till slutet!!"

Men herregud, get over it...

Jag älskar att titta på det här, men det är verkligen inte bra för självförtroendet. Dessa tre tjejer har alla tjockt och vackert hår, är skitsmala med stora bröst, får alltid snygga hunkar att bli kära i dem och kan köra lite kung fu och några frivolter i högklackat. Åh juste, de är superspioner och asrika också!

Snacka om att ge falska förhoppningar till små barn om hur det är att vara tonårstjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0