Tio inlägg kvar till kalas


Det här kommer bli mitt 290:de inlägg. Ballt va? Nej, okej inte riktigt... Men när det är 300 - Då jäklar! Då blir det kalas med saft och kakor, men ingen tårta, för tårta är äckligt. Tårta innehåller endast grädde och grädde, det är inte så gott. Asså det är ju inte äckligt, men gott? Nej. Bara en massiv klump av grädde. Blä. Min svenskalärare skulle nog inte godkänna det här stycket, för jag har skrivit grädde och tårta ungefär fem gånger efter varandra.  

Appropå blä. Ni vet Klimpen i Bert? Han har en astuff skinjacka med nitar och annat pimp, och på ryggen står det tejpat med vid cool tejp: BLÄ.

Är inte det typ det absolut coolaste man kan skriva på en jacka? Blir man inte lite avundsjuk? Jag blir. Funderar faktiskt själv på att skriva BLÄ på min skinkacka, så kan jag vara lika cool som Klimpen. Men det kanske skulle vara lite härmit. Jag ska komma på något annat coolt att skriva.

Nu har jag spårat ut lagom mycket för idag och ska fortsätta med SO:n. Och om min mamma läser det här (som jag vet att hon gör) så har jag inget vettigt att göra anyway, så det är inte jättelegistigt av mig att blogga på lektionen. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0