Liten lägesrapport


Jag kommit in i målbrottet allihopa.

Grattis Alice! Du var lite senare än alla andra, men kul att du äntligen kom dit! Hur känns det? Känner du dig vuxen nu? Som en riktig man? Du kan i alla fall trösta dig med att du kom före Justin Bieber! Men vänta nu... Vem kommer inte före Justin Bieber?

Nej, men jag är hes. Jättejättehes. Och när jag blir hes blir jag inte som andra människor, ni vet sådär knastrigt och knarrigt. Jag låter exakt som att jag har kommit in i målbrottet, fast gånger tusen!

Just nu sitter jag och sjunger för mig själv. Det låter verkligen förjävligt. Har aldrig hört en värre sångröst. Tonerna bryts, höjs en oktav eller blir helt enkelt något annat och jag kan inte göra ett dugg åt det.

Behöver jag säga att jag älskar det? Det är så kul. Så länge det bara håller sig till det här och jag inte blir sjuk nu till lovet är det bara roligt. Men om jag måste ligga hemma och sjuka mig hela lovet - Då blir jag sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0