Innehållsrikt inlägg. Jag ser att intresseklubben antecknar!


Jag förstår verkligen inte hur ni människor orkar klicka in er på min blogg varje dag fastän jag är så kass på att uppdatera att jag inte är värdig att ha en enda läsare... Men sluta för guds skull inte besöka mig nu, för jag tänkte börja göra mig värdig er igen! Jag fick en sådan fin komplimang av Ella att jag bara fick lust att skriva lite smått här igen.

Satteh.

Kan väl bara säga att jag har en blåsa på tungan som gör svinont. Varje gång jag petar på den med tänderna blir jag jätteledsen, men jag kan ändå inte låta bli att peta! Fick ett tips att jag skulle spräcka den, men det vågar jag ju inte! Det kommer smaka bajs i hela munnen! Asså... Inte för att min blåsa innehåller bajs, men ändå. Vad innehåller blåsor egentligen? Vatten?

Det jobbiga med den här situationen är att jag börjar prata lite sluddrig tack vare den här blåsan. Fast grejen är att blåsan inte alls gör ont när jag pratar, det är liksom helt onödigt. jag bara gör så för att den ska märkas, så attt folk kan tycka synd om mig lite mer tror jag. Fast är inte helt säker, orsaken är fortfarande oklar.

Och som grädden på moset (vadå grädden på moset? Vem har grädde på mos? Och vilket mos? Potatismos? Äckligt.) har jag bränt mig på tungan! Så min tunga är ett enda område av skador just nu.

Som ni förstår lever jag ett väldigt hårt och jobbigt liv, så var bara tvungen att lätta på hjärtat lite. Det var allt jag ville ha sagt ikväll (och vilka bra saker sen!), så nu säger jag god natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FORTSÄTT UPPDATERA !! :D <33



Kram Kristin (Och ja, jag är för lat för att orka flytta markören till "namn") :P

2010-10-04 @ 15:19:11
Postat av: Alice

I prommiiis! :D



(Och det tog inte ALLS längre tid för dig att skriva hela den meningen än att bara skriva Kristin i namnfältet... Neejdå!)

2010-10-04 @ 21:32:35
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0