:@


Asså vad är det med alla dessa människor som loggar ut och in cirka 20 gånger på msn? Det stör mig jättejättemycket. Till slut får jag bara lust att klicka in på den här personen och skrika: MEN JA. DU ÄR INLOGGAD, VI FATTAR DET. SLUTA FÖRSÖKA FÅ UPPMÄRKSAMHET NU FÖR FASEN!

Inte för att man kan skrika på msn.. Skicka ett röstklipp går alltid, men det blir konstigt. Så, skriva. Asså... Whatever Alice, ingen bryr sig om dina små notes for yourself.

Men i alla fall. Har hört många som bah: Aa, asså när jag har tråkigt brukar jag logga in och ut på msn några gånger för att folk ska se mig och börja chatta!

MEN BÖRJA CHATTA SJÄLV, DITT PUNDO.

Får lust att välja en bild där jag ser ut såhär:



Och sedan döpa mig till det här:

"Hej jag är en snuskpotta på femton år som inte kan ta egna initiativ och som älskar att täcka skärmen hos andra med min inloggning hela tiden. Hoppas verkligen att ni ser mig och om ni inte gör det loggar jag in igen. Detta gör jag endast för att ingen vill prata med mig, och jag förstår inte att det här får mig att verka ännu mer patetisk."

Ja, jag är lite irriterad. Märks det?

(Och ja, det kan vara så lätt att det bara är folks internet som laggar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0