Var nöjd med allt som livet ger


Postat av: Elina

Du uppdaterar bloggen så sällan:( det tycker jag är jätte synd eftersom din blogg är så himla bra, rolig och spännande.Och du är så rolig också:)
UPPDATERA OFTARE!:D<3

Ååååååh! Tacktacktack! Jag blir så sjukt glad av sådanna kommentarer! Tack Elina! Jag skulle kunna pussa på dig, om jag visste var du fanns! Vill någon att jag ska börja blogga igen, smöra bara som fan och jag skriver ett inlägg direkt!

Jag ska börja uppdatera oftaoftaofta och skaffa mig hundramiljoner läsare, sedan ska jag tjäna hundratusentals kronor i månaden, vinna alla priser i Blogg Awards och sedan skapa ett eget klädmärke och tv-show, trots att jag varken kan designa kläder eller är tillräckligt intressant för attt ha ett eget program.

Eller så nöjer jag mig bara med mina 30 läsare som de är och ger upp mina omöjliga drömmar!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Och jag som tjatat som fan i minst en vecka och jag fick inget gulligt inlägg om mej ! :( Nu e jag besviken här asså....



Men om du vill att jag ska smöra mer kan jag ju alltid bre några mackor med en MASSA smör på imorrn åt dej så ska du få se på smörande !! Jag kan allt smöra ska du se, ett helt smörpaket ska du få !

2010-11-18 @ 22:06:16
Postat av: Kristin

Men det var VÄLDIGT trevligt att du uppdaterade va det jag ville säga från början ! ;) <3

2010-11-18 @ 22:07:03
Postat av: Alice

Haha, jag vill väldigt gärna ha ett smörpaket av dig Kristin! Och ditt mysiga tjat var en bidragande faktor till det här inlägget! Men det är något speciellt med pepptalk från mystiska, okända läsare... Men du ska få ett inlägg du med!

2010-11-18 @ 22:11:25
URL: http://heyhappiness.blogg.se/
Postat av: Elina

Varsågod.Hihi^^Åååh vad glad jag blir av detta inlägg:)Och vad kul att du ska börja uppdatera igen:D Roligt att min lilla komentar fick dig på fötter igen!:D<3

2010-11-19 @ 00:08:54
Postat av: Sofia

Uppdatera oftare! Din blogg är asbra, och jag fastnade direkt! Hihi. Så säger bara en sak, BLOGGA & UPPDATERA JÄRNET TJEJEN! :D:D:D

2010-11-19 @ 09:45:18
URL: http://www.sofiai.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0