Rullande schema


Egentligen är det inte bra för mig att vara här hos min mormor och morfar. Jag måste ju gå upp flera kilo. Minst tre i alla fall. För min mormors största hobby är att ge mig en massa mat.

"Alice är du hungrig? Det finns bullar, och frukt och mackor och godis och bullar och kaka och bullar!"

Jag gillar i och för sig allt det där. Men någon måtta får det ju vara, jag blir ju mätt.
Mina dagar ser ut ungefär såhär:

Läser
Spelar piano.
Läser
Spelar piano
Lunch
Läser
Spelar piano
Spelar pingis
Läser
Middag
Umgås
Läser
Spelar piano
Läser
Ser på tv
Spelar piano
Läser

Det sägs att det är bra att göra lite omväxlande saker.


Kommentarer
Postat av: Shehed

2010-11-08 @ 02:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0