Snön ligger tjock på gator och torg

 
Stockholms förorter i snöstorm är fan inte kul. Jag fryser överallt, från topp till tå. Trots strumpbyxorna under jeansen, sockorna i skorna och halsduk, mössa och vantar går det bara inte att hålla sig varm.

Det värsta är väntan på bussen. Som vanligt failar SL att hålla busstiderna och man får stå där och stampa i marken för att hålla värmen. Håret är blött av snöfall, händerna ändrar färg från röda till lila och fötterna försvinner en bit i taget. Och när bussjäveln äntligen kommer är den smockfull. Enda anledningen att jag kom på över huvud taget var att jag smet in genom bakdörren när någon skulle av. Och väl där inne stinker det blöta dunjackor och slask.

Jag gillar inte att vintern har kommit. Alls.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja veet skulle åka till min kompis idag fick vänta på bussen i 25 minuter-.- INTE kul asså. Och så är det skit kallt ute och blåser som fan

Med andra ord, jag längater till sommarn^^

En mycket bra blogg föresten:D

Skulle bli glad om du gjorde mer inlägg typ 10 om dan:D som ska handla om absålut ingenting:D då blir jag glad:D<333



Kramisar Ella:), och ja, jag är för lat för att skriva namnet där man egentligen ska,men det är bara sån jag är^^

2010-11-24 @ 21:50:42
Postat av: Alice

Du, jag längtar också till sommaren! Så jäääfla mycket!

Tack så jättemycket! Jag ska försöka uppdatera mer! :D

2010-11-25 @ 20:06:33
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0