Glad första advent, typ


Idag har jag säkert ägnat två timmar åt att städa och julpynta mitt rum. Det började med två söta tomtedockor i fönstret. Sedan spårade jag ur lite. Nu är mitt rum belamrat av julskit på varenda ren yta. Det blev... Fint. Jag försöker i alla fall bygga upp rätta stämningen. Även om jag inte är riktigt taggad på jul. Jag försöker, och det genom att göra om mitt rum till julens paradis.



Sänggaveln är självklart omlindad med en plastgransjirlang och en ljusslinga.



Här är en egen kreation. En guldbricka, två ljus, några julkulor och en jätteful glittersak. Jag vet inte riktigt hur den blev till, men det kändes bra medan jag höll på... Vet inte riktigt hur det känns nu... Lite sådär, tror jag.



Mina små juldockor. Fina, right?



Julfilten ligger självklart på sängen. Om jag ska vara ärlig är det där inte alls en julfilt. Den är bara röd.


Kan jag tillägga att jag har haft väldigt tråkigt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0