Cirkus le fou

Jag har så jävla fucking ont överallt.
Mina händer bränner och svider av blåsor.
Mina knäveck är mosade till oigenkännlighet.
Magen värker av träningsverk.
Och detta är resultatet av en timmes cirkusträning. Man tror att cirkus är en ytterst kvinnligt lättsam sport, där man endast behöver vara lite graciös för att lyckas. Fan heller. Efter att ha hängt upp och ner i den där jävla trapetsen i en timme kommer ingen oskadd därifrån. Man ska ju inte heller bara sitta där. Man ska upp i repen för att göra det beryktade Fågelboet. DET ÄR TUNGT. DET GÖR ONT. Sedan ska man snabbt som fan ner i, vad ska vi ta? Gasellen? Och från Gasellen falla ner i Ängeln. DET ÄR TUNGT. DET GÖR ONT. Och så ska man såklart hänga lite under trapetsen också, för att i nästa sekund ta sig upp igen. DET ÄR TUNGT. DET GÖR ONT.
Nästa gång någon kommer och säger att cirkus är för mesar, kom och testa. Jag har inte sett en enda killa utföra verken Fågelboet, Ängeln eller Gasellen särskillt snyggt. Ärligt talat har jag aldrig sett någon av dem lyckas.
Alla är varmt välkomna att komma och titta på mina blåsor imorgon, så ska ni få se att cirkus ÄR JOBBIGT OCH DET GÖR ONT.

Kommentarer
Postat av: Patricia:)

Haha kul det borda vara att gå på cirkus:D Men det låter ganska jobbigt. Men vad kul att du har börjat uppdatera igen!:D Älskar din blogg den är fett rolig ju! Och jag älskar när du skriver onödiga inlägg om dina åsikter och sånt, jävligt roligt tycker jag^^ Och när dina inlägg börjar med nånting och slutar med nått HELT annat är underhållande!:D

Bästa bloggen, jag lovar!:D

2010-11-22 @ 23:33:49
Postat av: Vanessa

Aoouw:/

2010-11-23 @ 02:18:50
Postat av: Alice

Patricia; Tack, tack,tack! Du anar inte hur bra dina komplimanger träffar! Gör mig jätteglad!

2010-11-23 @ 20:30:53
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0