Karnival


Ormingekarnivalen igår.

Självklart glömde alla att ta med en kamera, så några bilder är inte att prata om.

Som de nybörjare vi är kom vi dit vid sju, alltså ungefär två timmar för tidigt. Alltså satt vi är och satt med våra fem liter pastasallad och GB-låda med kladdkaka och kände oss ensamma och utan vänner.Vilket vi också var.

Jag frös som en jävla get och hade ont i mina stackars små fötter. Men så småningom drog musiken igång och vänner strömmade in, så att vi slapp se sådär ensamma och mobbade ut. Det var rätt skönt. Och musiken var också bra, förresten. Särskillt de sista banden.

Men det hemskaste på hela kvällen var ju att det inte fanns en enda jävla toa i hela Orminge Centrum. Det var ju 18-årsgräns på alla ställen som var öppna, så jag höll på att kissa på mig innan jag kom hem.

Det var sjukt irriterande.


Kommentarer
Postat av: Rufus

Mmh, jag har hörta att getter brukar frysa. Synd att du skulle behöa känna dig som en sådan. ):

2010-06-05 @ 20:30:02
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0