Ere freda?


HAHAHHAHAHAHAHAHA.

Det här måste vara världens mest meningslösa men också roligaste sida.



Länk

Jag menar, vad fan? Vad vill den här sidan? Förutom att upplysa om det är fredag eller inte? Gud så skönt med en sådan sida, jag som skulle börja tvivla på kalendern utan den!

Undrar om det finns en eretisda.se

Näpp, det fanns det inte...

To bad.

Men på den här sidan står det också att idag är det negerbollens/Gambaiskallens med mjäll dagen idag. Så idag är det fritt fram att äta gambaiskalle med mjäll, vilket jag ska göra nu!

Dessutom kan sidan informera om att det är 2 dagar, 6 timmar, 41 minuter och 59 sekunder till nästa fredag.


Update: Vafan!! Jag hade inte ett enda litet havregryn! Skam på min familj och sorg och elände på mig som inte får äta gambaiskalle med mjäll på dess egna dag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men kolla på den här sidan då!? XD



http://zverige.com/kingkong/

2010-05-12 @ 18:20:15
Postat av: Amanda

HAHAHA! Men kolla på den här sidan då!?



http://zverige.com/kingkong/

2010-05-12 @ 18:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0