Synd om mig


Jag håller inte vad jag lovat, så jag borde verkligen skämmas. Men jag har faktiskt inte haft lust att blogga i helgen, that's all.

Idag på cirkusen var det sista träningen för mig och Amanda innan vårat nummer skulle vara klart (vilket  det inte blev).

I alla fall så skulle vi upp i repen på trappetsen och göra någon komplicerad krummelutt och sedan skulle vi glida ner igen. Men eftersom att jag är jag gled jag ner alldeles för fort, så att hela min hand (läs: överdrift) brändes upp. Jag fick tre stora (läs: återigen överdrift) bortskavd-hud-områden som sved som satan. Och vet ni vad läraren sa när jag berättade att jag inte kunde forsätta eftersom att min hand gjorde jäkligt ont?

"Jahaja, men på med ett plåster och så upp igen!" 

Men hallå! Här kommer jag med en sönderbränd hand och ber om lite medlidande, men det enda hon gör är att trycka på ett plåster och säga att hennes skador har varit mycket värre och att hon ser ut sådär heeela tiden. 

Och så skickar hon upp mig igen och så var det bara att köra.

Så nu har jag ömmande bortskavd hud på mina fingar så att det blir skitsvårt att skriva.

Jävla sadist. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0