Mama, haven't you heard?


Jag är min lillasysters bebis idag. Tydligen.

Än så länge vet jag inte riktigt vad det innebär, mer än att jag blev körd till sängen i en provisorisk vagn (kontorsstol med hjul) och nu sitter jag här med en gigantisk nalle. Hon håller på och fipplar i köket. Jag tyckte att hon skulle mata mig med varm choklad, men det tyckte hon inte alls. Jag fick varm mjölk med honung istället, i en nappflaska.

Nappflaskan läcker lite, så jag måste ha en handduk lindad runt den och en handduk i knät. Men jag lyckades i alla fall övertala henne att ge mig lite kaka. Den är gott, för det är choklad på min kaka.

Nu hotar hon med att smälla igen skärmen på min dator. Hon påstår att hon får bestämma, för hon är min mamma. Jag återkommer med mer uppdate om denna spännande upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0