Jag har helt fräckt tagit din bild Bea. Men jag länkar till dig nedanför.





HAHHAHAHAHAAHAHAHA!

Titta vad fina! Så bleka, så uppblåsta och så himla... Jaa, töntiga.

Det är jag, Liisa och Bea i trean. Vi hade Luciatåg, skulle jag tro. Och vi är jättevackra. Men allra vackrast är ju de sparkdräktsklädda tomtarna i bakgrunden! Kolla vilka små bebisar! Så himla fina. Titta luvorna. Och titta Pontus som vigt kurar ihop sig till en fin liten boll. Åh, så söta. Jag vill bara krama på dem och gosa med deras mjuka små magar.

Och nej, jag är inte pedofil.

Denna bild hittade jag hos Bea. Hon har så himla många fina bilder från när vi var små och tjocka. Bababababaaa, I'm lovin it.

Som sagt, hos Bea. Beatrice Axelsson (inte Lindgren). Här (klick) hittar ni som av någon konstig anledning inte hittat till hennes blogg än Bea her self. Klicka in där.

Och ta en sista titt på sparkdräktsbarnen. De är jättefina.

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack Allah för länkningen! ;)

Och än en gång; IIIIIIIIHHHHHH!

2010-05-18 @ 22:09:40
URL: http://lifeofbea.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag kanske redan skrev en kommentar men ifall den inte kom med: TACK FÖR LÄNKNINGEN ALLAH! ;)

Och än en gång; IIIIIIIIIIIHHHHH! :D

2010-05-18 @ 22:10:45
URL: http://lifeofbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0