Fem sanningar om mig (och nej, jag tänker inte berätta om jag är oskuld eller inte, vad den första killen jag blev kär heter eller om jag någonsin har "playat" någon). Så intressant är jag inte.

 



Om bilden inte redan säger allt så ska jag berätta.

1. Nej, den där tröjan är inte så jävla fin. Men den är skön.

2. Om jag ofta hänger upp och ner i träd? Öh. Ja. Om sanningen ska fram känner jag mig mer avslappnad och trygg högt uppe i ett träd än nere på marken. Särskillt om jag kan haka fast en fot i en gren och sedan hänga där, fri som en fågel. 

3. Det ser riktigt fult ut att ha mobilen i fickan. Som en fyrkantig böld.

4. Jag tror att min hjärna fungerar bättre när jag sitter uppflugen i ett träd. Jag älskar att ha tjejsnack på en hög höjd. Spelar ingen roll om det är någons tak, på skolans fotbollsmål eller i det perfekta klätterträdet. Det är rätt taskigt mot Bea, som är höjdrädd. Men jag trivs.

5. Jag kan inte riktigt komma på några fler sanningar att relatera till den här bilden mer än att jag är rätt ful upp och ner. Men det är charmigt... Yeah.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0