Summernights


Okej.

Nu är det inte okej längre. Sommar. Nu. Tack. Nu som i imorgon kanske? Eller vad sägs som... Nästa vecka? Jag klarar inte av det här kalla vädret. Mina händer blir blåa och jag hackar ständigt tänder så fort jag kommer utanför dörren. Ååh. Är alldeles stelfrusen.

För att muntra upp mig själv ska ni få ett bildspel från förra sommaren.



Konfaläger.


Ett av alla besök nere vid stranden, sittande på stenpiren.


Umgås med vänner. En klassiker.



Åååh, fatta att få bada och sola!

 

Åååh, alla underbara kvällsdopp.



Mums, mums, mums.





Jag måste ha världshistoriens sötaste kusiner.





Och mysigaste landstället.



Finaste vännerna och finaste havet att bo bredvid.


Åhh. Jag längtar så himla himla himla mycket efter sommaren så att jag kan dö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0