Dalai Lama <-- (lama) (Som i ett otroligt LAMTskämt). Min humor är Lam(a). Okej, jag ska sluta nu...


Jag har just insett att det har varit ganska lamt bloggande för min del den här veckan.

Anledning?

Nej, jag har ingen.

Japp... Men jag ska ta mig i kragen och skriva lite intressanta saker framöver. För det är ju så många som läser denhär bloggen. Okej, inte såå många då. Men förutom min lillasyster och min mamma, undrar jag faktiskt vilka ni är som läser här. Släng gärna in en kommentar, även om jag inte känner er. Jag blir bara så glad så.

Men gud. Jag har ju blivit en sådandär. En bloggare, ni vet. Som pratar till sina inte-ens-hundra-stycken-om-dagen-läsare som om de inte kunde leva en enda dag utan ett inlägg från bloggen. Som säger: "släng inte en kommentar". Kommentarer kan inte slängas. Man kan ju inte slänga en kommentar.

"Här, ta emot! Fånga!"
"Yess! Jag fångade kommentaren!"

Gud så fånigt.

Rättelse: Skriv en kommentar om vilka ni är! Om ni har egen blogg, länka gärna så får jag se ännu mer!



Appropå lamt bloggande. Det där är en lama alltså.
Eh. Ja.. Jag ville väl inget direkt med den bilden.



Kommentarer
Postat av: Bea

Jag hoppas verkligen du vet vem jag är! Annars blir jag besviken! jag läser i alla fall denna finnemanga bloggen. :D

2010-03-24 @ 19:05:55
URL: http://lifeofbea.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag läser den också ;D ;P <3

2010-03-25 @ 11:38:45
URL: http://onlykristin.blogg.se/
Postat av: Johanna

ofta det där är en lama :O jag trodde de var längre och liknade kameler mer! och inte att de var så fula ;) hehe känns som den här kommentaren var lite konstig meen men (a)

2010-03-25 @ 18:32:12
URL: http://JOnsies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0