Sterila sniglar


Det var något jag tänkte på. Något jätteroligt jag skulle skriva i ett inlägg. Som skulle bli jättekul (med mina mått mätt, vilket betyder underligt och konstigt för andra).

Men så glömde jag det. Då blir jag så himlans irriterad. Åååh, kom igen. Vad var det nu då?

Asså jag kan inte komma ihåg och det stör mig.

Jag kanske håller på att bli senil. När jag hör ordet senil tänker jag bara på steril. Och det vill jag inte alls bli för det vore trisst.

Och när det står Blablabla "Blablabla är singel" på Facebook tycker jag alltid att det står "Blablabla Blablabla är snigel". Och det tycker jag alltid är så ohämmat roligt. Sitter och fnissar en massa, särskillt när det står så om folk jag inte tycker om. Då är det extra kul.

Det här är nog det mest osammahängade inlägget jag någonsin skrivit. Hoppa över att läsa det om ni vill.

Det skriver jag i slutet. Smartas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0