Revy à la Alice


Okej, här är några ursäkter till att jag inte har bloggat den här helgen:

- Massa läxor. Verkligen, jag har inte hunnit med...

- Mitt internet har verkligen dampat, inte haft någon chans

- Jag har inte alls haft något att skriva om

- Eehh...

Tyvärr stämmer ju inte en enda av de ursäkterna. Sorry Alice, kom med något bättre.

Möjligtvis skulle jag kunna skriva såhär:

- Jag är så jäkla populär att jag bara varit fullbokad heeela helgen, jag har tyvärr inte tid att blogga...

Men det skulle låta dumt. Och den egentliga anledningen är att jag inte orkat sätta på datorn. Det är lite för ansträngande.

Om jag skulle dö nu och min helg skulle passera revy skulle det se ut såhär:

Massa meningslösa sekvenser, spelar Wii hos Pontus, fler meningslösa sekvenser, sover hos Bea med för många människor för att jag ska orka räkna upp, ännu mer meningslösa sekvenser, förundras och irriteras av att jag fått träningsverk av att ha spelat Wii, för många meninslösa sekvenser, shoppar en fin klänning, tjatigt många meningslösa sekvenser, jag går på cirkus, snart är de meningslösa sekvenserna slut jag lovar, jag och Liisa pluggar för mycket matte, och nu är det slut på den tråkiga revyn.

Ridån går ner. Publiken jublar. Jag bockar.

Publiken ropar: Da capo, da capo!

Nej. Så långt ska jag inte dra det. Det här inlägget var dåligt från första början.

Nu ska vi väl ändå inte göra det sämre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0