Jag vet att ni inte att förstår mig, men ni kan väl låtsas för en stund?


Åååh, det är så galet somrigt ute!

Jag blir så himla lycklig av det här underbarba vädret, skulle lätt kunna ta på mig shorts och linne och vandra barofta ut i snön och tro att det är sommar ute.

Jag får sådana konstiga impulser när jag blir såhär vårig. På väg hem från Bea måste man gå på en stig full med snö. Plötsligt passerade jag en grantopp som stack fram ur snön.

Det var så synd om den lilla granen, helt täckt av blöt, tung smältande snö.

Jag var liksom bara tvungen att gräva upp den. Jag blev jättblöt eftersom att jag behövde vada en meter ut i snön.

Men den lilla granen är säkert glad nu.


Kommentarer
Postat av: bells

du e galen gumman :D <3

2010-03-20 @ 20:46:58
URL: http://isabellaceine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0