Bonjour mes amies!



'Allå i stygorna!

Idag är det jag som pratar med fransk brytning, det är mycket fint! Jag är tyvärr mer en zombie än en fransk liten brytta, men jag 'ar så roligt sååå, ni skylle bara ana!

Nej, vänta, det 'ar jag inte alls... Jag är trött som en get, une chèvre, en francais,  pågrynd av ett yberlångt Sagan-Om-Ringen-Marathon jag, Bea, Agnes, Manfred, Pontys och Liisa fick för oss attt tycka om. Vi påbörjade detta äventyr klockan 'alv tio på kvällen, och den första filmen gick väl an (Ja, självklart 'ade vi extendet edition, så varje film var så lång att den 'ade två CD:s). Men när vi kommit till andra CD:n på andra filmen blev det liite långt, oui, oui. Jag fick lyst att gå och lägga mig efter 'alva tiden, men det fick jag inte alls. Så vi satt där 'ela natten och var inte färdiga med vårt marathon förän vid 'alv åtta på dagen, très fatigant, très fatigant, oui, oui.

Jag var tvyngen att gå på toa, oui,oui, lyssna ny, dix, 10, gånger! På tio timmar, tänka sig, jaja, mycket jobbigt! Nu 'ar ingen av oss sovit så mycket som en blynd inatt, så je suis trés fatigé, oui, oui. Jag ska nog sova lite ny, annars kommer jag svimma snart!

Bonne nuit!

(Google Transelate).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0