Testa att skriv ordet hungrig en massa gånger. Det är ett otroligt fult ord. Ni kommer förstå vad jag menar!


Det har hänt något mycket underligt med mig. Två dagar i rad har jag vaknat (av mig själv) innan klockan tio på morgonen.

När senast hände det egentligen? När jag var åtta? Sju år sedan? Försöker någon få mig att inse att jag kommit ur min två års tid av tonårströtthet? Det skulle ju i och för sig inte skada. Men det är konstigt det här, mycket mycket konstigt. För att citera någon av mina vänner, jag minns tyvärr inte alls vem det var: "Hm... Poirot".

Kanske beror det på det kärleksfullt hatade ljuset. Det är en bra gissning. Men det är ändå konstigt!

Nu är klockan inte ens elva och jag har redan duschat, klätt på mig kläder (okej, inte riktigt, men jag jobbar på det) och frukost... Pappa, vill du göra?

Jag är konfunderad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0