Attans.


Idag fick jag ett Sms från webbshoppen Bubbleroom:

"GRATTIS, du är en av de utvalda som får 100 kr av oss! Handla på Bubbleroom.se före Söndag så får du 100 kr rabatt!"

Oh yes! tänkte jag. Glatt surfar jag in på bubbleroom.se och väljer ett finfint halsband för 129 kr. Då behöver jag ju bara betala 29 spänn, great! Jag lägger halsbandet i min "shoppingbag" och klickar vidare till "Kassan". Helt plötsligt står det:

Total kostnad: 227 kr.

Vafan? Det visar sig att frakten kostar 100 spänn. Jahapp...

Nu fick jag ju för fasen ingen rabatt alls! Lurendrejeri skulle jag vilja kalla det. Ge falska förhoppningar till ett stackars barn också. Jäkligt dyr frakt, kan man kanske samanfatta det.

Swosh, swosh, swosh, swosh, swosh, och där spolades idén om ett nytt halsband ner i toaletten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0