Jag är ett Busfrö!


Ooh, vilken trevlig dag jag har haft idag! Vara-snäll-dagar borde vara officiella. Vi har fått trevliga komplimanger, bakat äckligt mycket tårta och tittat på Slumdog Millionare. Ibland är min klass riktigt mysig! Däremot kan jag inte riktigt säga att promenixen vi tog på morgonen vår så kul... Vada i djup snö lver en massa kolonilotter är inte kul när snön läcker in i skorna. Jag fick gå barfota resten av dagen, mina vita strumpor är helt svarta av allt smuts från skolgolvet...

Efter skolan drog jag, Bea och Amanda hem till mig och pumpade helt underbar gammla barndommslåtar i hela mittt hus. (Mina förräldrar fick gömma sig i köket). Jag publicerar en lista på De Musik, som man bara måste lyssna på om man är någon.



Jag idag

  • Kjol - Gammalt linne från BikBok
  • Tröja - Gina Tricot
  • Skärp - H&M Divided


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0