Ballast i VH


Ge mig ett piano. Vill ha ett så otroligt mycket. Med omtanke för mina kompisar som har piano, så att de slipper lyssna på mig när jag kastar mig över deras. Måste vara tröttsamt.

Jag har en plan på att ta min mormor och morfars piano. MWOHAHAHAHAHAHAAAA.

(Ondskefullt skratt)

Men enda nackdelen är att jag måste ha det i mitt rum då. Och då skulle hela rummet vara täckt av piano, vilket skulle bli trångt.

Och jag skulle bli tvungen att göra ta-minde-plats-rörelsen vart jag än skulle förflytta mig.

Ni vet den där dra-in-magen-stå-på-tå-luta-sig-lätt-frammåt-hålla-ut-armarna-åt-sidorna-stånka-och-stöna-som-en-lungsjuk-gubbe-grejen.

Varför gör man så? Dra in magen förstår jag, då blir man ju smalare.
Men resten? Varför? Ser bara fel ut, dessutom ser man faktiskt ut som en pingvin. Man tar väl inte minde plats för att man står på tå och stönar osexigt? Eller?

Detta ska jag filosofera om innan jag somnar ikväll.

Who's with me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0