Ta fram anteckningsblock och penna, det här inlägget är mycket intressant.


Under den vecka jag har varit borta i Nice har jag läst sex böcker.

Vilket innebär att jag har läst 0,86 bok per dag.

Alla böckerna har varit ca 325 sidor långa.

Jag har alltså läst 1950 sidor allt som allt.

Att jag just gjort den här uträkningen innebär att jag är en tönt.

Men tyvärr kan jag inte rå för det. Jag kan inte sluta läsa när jag läser en bra bok. Jag kan knappt sluta läsa när jag läser en dålig bok heller för den delen.

It sence like a drug to me. Like my own personally brand of heroin.

Så typiskt mig att dra in Twilight-citat i det här.

Men i alla fall. Vet inte riktigt vad jag ville med det här inlägget. Kanske framhäva min allt mer framhävda töntiga sida. 

(Jag hör kommentaren! "Vadå sida? Hela HON är ju töntig. TÖÖNT. Tönt. Tönt. HA!". Så ni behöver inte säga det högt, det är lugnt för mig.)

  




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att det du vill med det här inlägget är att verka smart :D Du tycker inte det är töntigt egentligen. är jobbig

2010-04-11 @ 18:21:42
Postat av: Alice

-.-

2010-04-11 @ 22:33:10
URL: http://heyhappiness.blogg.se/
Postat av: Kristin

NEEJ, för Alice är extreemt töntig, det är ju en av anledningarna till att jag älskar henne ;D Och det är jag med och så är det bara so deeal with it ;P <3

2010-04-12 @ 21:31:52
URL: http://onlykristin.blogg.se/
Postat av: Alice

JUSTE! In you're face! Tack Kristin, du och jag mot världem! <3

2010-04-12 @ 22:32:19
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0