Millenium gick från treologi till eh... fyrologi? Vad heter det? Kanske serie kort och gott.


Nu är det ny design här. Vetefan vad det blev tillslut men jag och Amanda kalllar det såhär:

"Barnkalaset som sprängdes" - Steig Larson.

Fast jag är nöjd, men det förvånar mig inte om jag dampar ur på det om en vecka och byter igen. Men det passar in på vad jag vill med den här bloggen.

Barnslighet, fantasi, konstighet och humor.

Och så representerar den min utspårande sida. Hade ingen aning om alla dessa stjärnor och solar förän jag satt och gjorde dem. Men men. Fantasi var det ju.

Och glädje såklart. Den heter ju faktiskt heyhappiness.blogg.se.

Gud så fult namn på svenska: hejglädje.blogg.se

Från början hette bloggen heyhappy.blogg.se men jag glömde lösenordet till det kontot, så det var bara att göra ett nytt. Eftersom att det inte finns ett lösenord kan jag inte heller radera heyhappy-bloggen, så om ni söker på namnet hittar ni en helt oanvänd blogg under den adressen.

Rätt oschysst av mig att hålla ett så vackert namn upptaget.

Skäms.


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !

allt bra med dig ?

Just nu har jag en riktig drömtävling på bloggen där du själv väljer ditt pris. Kolla in och bestäm ditt pris !

2010-04-21 @ 20:51:20
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0