Ettan förlora', tvåan vann. Trean tappa' byxorna och fyran försvann. Femman satt på taket, sexan ramla' ner. Sjuan laga' maten, åttan satt på pottan. Nian prata' med tian och elvan prata' med Bellman!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Gissa vad min lillasyster just berättade för mig?! Hon kom in i vardagsrummet och sa upphettsat:

"Gissa vad Ian van på kula idag? En Jumbo-Dumbo-Maxi-Taxi!!!"

Asså oj.

När vi var små hette de största kulorna en JUMBO! Eller, om det var i extrema fall en Jumbo-Dumbo, men det var riktigt specielt.

Men asså en Jumbo-Dumbo-Maxi-Taxi.

Hur kommer alla barnen på dessa dumma namn? De är ju helt underbara! Jag älskar dem.

Jag vill också vinna en Jumbo-Dumbo-Maxi-Taxi! Jag kanske ska muta denna Ian?


Kommentarer
Postat av: Kristin

ALICE!! BLOGGA !! :O <3

2010-04-28 @ 10:33:47
URL: http://onlykristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0