"They just like you because they think you are the chosen one!" "But I am the chosen one? ...Auch! ... Okey, just kidding..."

Nu sitter jag och myser framför Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den är faktiskt rätt rolig den här gången, helt klart den bästa av filmerna. Ser filmen på en superbra sida, ch131, där man kan se filmer som inte kommit ut än helt gratis, legalt med skulle jag tro. Filmerna är dock på engelska och inte bästa kvaliten, men det går bra ändå. :)

Jag tänkte bara medela att jag går runt med mitella just nu, för att jag har så ont i min arm. Och nej, det är inte överdrivet. Jag bara hatar att ha ont och det gör ont att röra på armen. Jag ska inte komma och tro att jag är speciell eftersom att jag sett ungefär 10 "aaaj, min arm!" på facebook bara på några timmar, men ont gör det.

Svininfluensan i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0