Gulli-Gullan koo-koo som en gök


Imorgon var det dags för prao då! Två hela veckor borta från skolan och jag kan verkligen inte klaga! Tråkigt däremot att man inte kommer kunna träffa kompisar lika mycket i veckorna eftersom att man slutar olika tider. Jag tror att jag jobbar 10-17 eller någon sånt, är väldigt avundsjuk på er som slutar runt 14-15.
     Jag ska praoa med Bea i en tjusig klädaffär vid Mariatroget, precis vid en jättemysig sushiresturang som jag misstänker kommer besökas lite för ofta. Lunchdejter är välkomna om någon jobbar i näreheten, vi kommer förmodligen bli sällskapssjuka!

Idag har jag och Amanda övat trampetsrörelser tills händerna sprack. Det är så himla roligt, men tyvärr väldigt läskigt. En sak som vi övade på är till exempel när jag ska ligga på endast Liisa och Amandas fötter och... em, jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer än att ligga där. Men coolt blir nog numret och det ska bli kul att se resultatet.
     Nu måste jag städa upp lite här hemma om jag ska hinna se på film med lite kompisar för att samla ihop sig lite inför prao.

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0