Femstjärnig resturang i Paris? Nedå, bättre upp!



Ojojoj, här var det tomt i bloggen! Har haft en sån mysig helg, så himla kul att träffa kompisar efter en hel vecka med prao. Borde vara förbjudet att träffas så sällan!
Inatt har jag sovit hos Liisa med Amanda, och Agens och Bea var också med en del av kvällen. Summering av kvällen:

1: Jag vete fan varför, men såklaart spelar vi Wii så att jag har träningsverk lagom till cirkusen idag, i precis de musklerna jag behöver använda. Men kul var det, och Steve blev nedboxad många, många gånger!

2: Vi fyra kom vi på att vi nog borde äta lunch, så jaa, varför inte göra en egengjord tomatsås? Jag menar, varför följa recept när man redan har tomatkrossen och parmesanosten? Det blev en massa: Ska man inte ha sånt häär i? Neje! Men det hääär blir säkert jättebra! Och till allas stora förvåning blev den god! Tro mig, det chockar mig mer än någon annan. Detta hade vi i vår tomatsås:

Tomatpué
Krossade tomater
Timjan
Rosmarie
Oregano
Salt
Peppar
Citron
Balsamvinäger
Olivolja
Vatten
Parmesanost

Jaa, ungefär det skulle jag tro!

3: Sen fick vi för oss att, juste, vi har ju inte införskaffat någon godis, så jaa, varför inte baka kladdkaka? Och vadå, vad spelar det för roll om vi inte har ett recept, det gick ju så bra med såsen! Men... Ungefär när vi började koka mjölet blev vi lite tveksamma. Resultatet: Urs...

4: Kladdkakan blev skitäcklig, så jaaa!, vi bakar chokladbollar istället! Vilken bra idé! Så japp, det gjorde vi och de blev inte såå pjåkiga! Riktigt goda om man jämför med kakan...

5: Myyyyys och blablabla.

6: Tjaa, vid halv två sådär kom vi på att vi inte ätit middag och magarna började kurra, så då var det bara att masa sig upp och koka snabbmakaroner för fulla bullar! Förvånansvärt gott, för en hungrig mage!

Jaaa, ungefär så kan det se ut när vi får för oss att sova över! Och gud vad jag är glad att jag har er! <3

Nu ska jag i alla fall snart iväg till cirkusen och sen ska jag och tjejerna äntligen se på Neew Moon! Den verkar ungefär tusen gånger bättre än Twilight, jag har riktigt goda förhoppningar för den här filmen!

Jag återkommer sen när jag är hemma från filmen!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0