Så nu är jag där uppe bland genierna och reviderar de gamla teorierna



Okej, vem är bäst? Sa jag inte att snön snackade tvärt om språk? Det är nyckeln ska ni se. Global uppvärmning? Växthuseffekten? Nej, tvärt-om-språket har det varit hela tiden. Jag menar, på dagen försvan snön. På kvällen ber jag den mycket oartigt att ta sig och aldrig komma tillbaka (tvärt-om-språk). Och ligger det inte ett fint snötäcke över hela Stockholm när jag vaknar? Jag tycker att någon borde ge mig nobelpris för det här. Det är helt okej att nominera mig till nästa år. Om ni inte hittar en kategori som passar får vi väl göra en ny. För det här är helt klart världsomvälvande. Nu tänker jag fortsätta att vara grymt oartig och otacksam inför snön, så att den stannar mycket länge.

Nu ska jag kolla på film på ch131, en grymt bra filmsida där man kan se film helt gratis. Jag är glaaad.




Jag och Alice i Åre för måååånga år sen. Vad pluttiga vi var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0