I'm back!

Hallå där! Nu har det varit ett tag sedan jag bloggade, men jag har ärligt talat inte haft någon lust. Jag tycker inte att det är särskillt kul att läsa bloggar där det står "hej, jag har tråkigt, nu ska jag kolla på tv!". Så då bloggar jag hellre när jag har något att säga eller åtminstone har lust till att skriva. :)

Så.. Nu är väl en uppdatering väl till pass! Och en lite sen God jul hälsning kanske. Jag har i alla fall haft en jättebra julafton och fått jättefina julklappar. Jag har fått snygga kläder, smycken, massa presentkort och pengar. Nu är jag snäppet rikare och tro det eller ej så ska jag ut och shoppa på mellandagsrean snart skulle jag tro!

Nä, nu ska jag ta mig en julgodis och kolla på repris av Andra avenyn! See ya later!

UPPDATERING: Sigrid har lämnat Greger! Aow maj gadd. Jäklar, det var verkligen på tiden, right girls? (Mer ingående beskrivning av programmet hittas här. Om någon vill ha en halvtimmes lång skildring av dramat, ring mig!)

Kommentarer
Postat av: amanda

OMG OMG OMG! Antligen! Ar hon tillsammans med sang-Per nu?



(ursakta stavning)

2009-12-29 @ 16:50:50
URL: http://absolutamandaw.blogg.se/
Postat av: Alice

JA! Så äckligt! Och Greger är helt försörd, den jäveln!

2009-12-30 @ 21:40:12
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0