Min stora kärlek



Välkommen till Arga Hörnan. Jag är arg. Så himla besviken. Jag som trodde vi betydde lite mer för varandra? Jag trodde att jag äntligen hade funnit the one. Men så. Det kom så plötsligt. Jag var inte alls förberedd, kunde jag inte fått en förvarning? En liten vink? Men så, en dag. Den startar inte. Min älskling, min W595 startar inte mer.  Bakrundsfakta:

I februari 2009 fick jag en rosa jättesöt mobil. Jag var jätte glad för min nya bästa vän. Efter några månader var mobilen repig ocj knockskadad. Det är en mycket ömtålig mobil förstår ni. (I själva verket är det bara jag som är klumpig, men det kan vi väl ignorera för tillfället?). Ett halvår senare lossnade mittenknappen och förvsan. Kanske borde jag anat något? I måndags hände det. Jag öppnade skåpet i skolan för att kolla vad klockan var. Mobilen är på. Men skärmen är svart.

Och så är det fortfarande. Jag kan ringa och ta emot samtal, men skärmen är svart. Den är helt sönder och jag är ledsen!! Buhuhuhuhuh (gråter)

Så nu använder jag en konstig Samsung som jag inte fattar. Jag vill ha min gamla mobil igen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0